пʼятниця, 1 лютого 2013 р.

Про харчування:)

На сьогодні можна знайти безліч статей про корисні та шкідливі продукти. Кожен робить свої власні висновки з прочитаного, тому що кожен знає свої "слабкі" сторони більш ніж хто інший.
Я не буду дублювати повністю статті з інтернету, лише хочу у стислому вигляді поділитись деякою інформацією (джерела будуть вказані обов'язково).





Для мене, як і для кожного, вибір продуктів є актуальним кожного дня. Як і кожен я розумію, який продукт містить більше чи менше користі, а який навіть шкоду для організму. Варто визнавати, що час від часу ми любимо і чіпси і кетчуп. Мова може йти про порції, як часто ми собі дозволяємо те чи інше. От наприклад маргарин, який входить в десятку шкідливих продуктів. Господині часто використовують саме його для випічки, і я не виняток, хоча часто використовую і масло для випічки, проте маргарин не викреслюю, але це визначення, що таке маргарин мене лякає):

Маргарин – це зовсім не аналог вершкового масла, як вважають багато. Цей продукт – справжнісінький сурогат: він містить гідрогенізовані, синтетичні жири й рясно «присмачений» консервантами, емульгаторами й барвниками. Трансжири, що містяться в маргарині, дуже калорійні, токсичні й можуть накопичуватися в організмі.

Я дуже рідко п'ю газовані напої, хоча раніше просто обожнювала кока-колу, спрайт і т.д. Це не дивно, в студентські роки це був найкращим способом втамувати спрагу, ну а про булочки з маккофі я краще промовчу)))

До складу коли, пепсі, різних лимонадів і інших напоїв «для швидкого тамування спраги» входить велика кількість цукру, штучних добавок (консервантів, підкислювачів, підсолоджувачів, ароматизаторів, емульгаторів, харчових барвників), різні кислоти, сода, а також канцерогенні речовини. Деякі напої містять кофеїн, екстракт листя коки й інші небезпечні стимулятори. Досить шкідливий і газ, який впливає на слизову оболонку шлунка.

На http://www.rate1.com.ua зазначають які шкідливі кондитерські вироби з великим вмістом жиру і цукру.

Як добре мати час і пекти щось вдома, але не завжди є така можливість!(

Тут www.hlibnahata.com.ua я знайшла статтю (фрагменти з якої я використала вище) і про корисні продукти: риба, яблука, сухофрукти, ягоди, мед, зелений чай..  Вони давно всім відомі, нічого нового, просто все таки треба старатись стежити за своїм харчуванням, тоді і настрій буде хорошим і самопочуття в порядку! 




Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...