вівторок, 4 березня 2014 р.

Батон запечений з сиром і часником / Baked long loaf with cheese and garlic

Запечений батон з начинкою виявився дуже смачним, і я ніколи раніше навіть не чула про щось подібне, тому коли я знайшла цей рецепт, була трохи здивована прочитавши багато хороших коментарів. Хммм, як я ніколи не бачила такий рецепт!?
Я подавала запечений батон до першої страви, як на мене така подача більш ніж вдала, хоча думаю такий батон на сніданок також буде смакувати.
Ну і думаю ні в кого не виникне сумнівів, що батон з такою начинкою дуже навіть калорійний%)


This recipe is something new for me, because I've never heard about something like that before. Buuuut  when I saw a lot of delightful comments about this recipe I wondered how I could miss such interesting recipe!
So I served two pieces with soup and in my opinion that's so good!
I guess you don't have doubts about how many calories are in that yummy long loaf %)

 Потрібно:
1 батон
100-150 г твердого сиру
2 зубці часнику
100 г розм'якшеного масла
зелень

Приготування:
Для начинки: сир натираємо на тертці, видавлюємо через часнодавку часник, додаємо масло, зелень і все перемішуємо:


Батон ріжемо порційно, навскіс, але скибки ріжемо не до кінця.


Тепер наповнюємо батон начинкою:


Зверху батон можна додатково притрусити тертим сиром.

Загортаємо батон в фольгу та ставимо в розігріту до 200 гр. духовку, запікаємо 20 хвилин, після чого розкриваємо фольгу і запікаємо батон ще 5 хвилин.


Смачного!
За ідею дякую блогу МираДом.

Thanks for reading! Have a great day!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...