понеділок, 10 червня 2013 р.

Брауні з мигдалем

Відколи я спробувала брауні вперше, для мене ця випічка стала найулюбленішою, мені хочеться спробувати якомога більше рецептів, але впевнена що знайти фаворит буде дуже важко, бо всі результати виправдовують сподівання ;)
На цей раз я обрала рецепт брауні з пластинками мигдаля, який додає свій тонкий, приємний присмак:




Інгредієнти:
100 г темного шоколаду;
100 г вершкового масла;
110 г цукру;
2 шт. яєць;
40 г мигдальних пластівців;
100 г пшеничного борошна;
25 мл. лікеру (на ваш смак);
Приготування:
1. Шоколад та масло розтоплюємо на слабкому вогні. Окремо збиваємо яйця з цукром до появи піни. Не перестаючи збивати поступово вливаємо шоколадну масу.
2. Тепер вливаємо лікер та перемішуємо масу ложкою, після цього всипаємо борошно і все ще раз добре перемішуємо. В кінці додаємо мигдальні пластівці і акуратно перемішуємо тісто.
3. Форму для випікання змащуємо маслом, виливаємо тісто. Ставимо випікатись у розігріту на 180 гр. духовку на 15 хвилин.
4. Готовому брауні даємо охолодитись після чого ставимо в холодильник на кілька годин.
Я готувала брауні для сніданку, тому тримала в холодильнику всю ніч. Сніданок був дуже смачним :)

Смачного!
джерело: рецепт


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...