субота, 17 листопада 2012 р.

Брауні (brownie)

Я обрала, можна сказати найпростіший рецепт брауні. Хоча всі хто ознайомлювався з рецептами цієї випічки, знає що сам по собі рецепт легкий і швидкий в приготуванні. Але здебільшого використовують більше шоколаду аніж додала я, від чого сама текстура готового тіста більша волога і звичайно більш шоколадна ^_^ Я ж обрала рецепт з однією плиткою шоколаду та без додавання будь яких інших інгредієнтів, наприклад тих же горішків. 
Коли я спробувала брауні, мені дуже захотілось попробувати і інші варіанти цього шоколадного тістечка. А ще головне, що моїм рідним та близьким людям також було смачно;-)


Потрібно:
100 г чорного шоколаду;
100 г вершкового масла;
200 г цукру;
1 п. ванільного цукру;
3 яйця;
100 г борошна;
2 ч.л. розпушувача для тіста;
рецепт з (http://forum.say7.info) - я лише зменшила к-ть цукру)
Приготування:
1. Шоколад розтоплюємо в посудині на водяній бані, або ж на дуже слабкому вогні.
2. Масло ріжемо на шматочки та змішуємо разом з шоколадо. Масу добре перемішуємо до однорідного кольору;
3. Переливаємо масу в іншу посудину додаємо білий і ванільний цукор;
4. В окремій посудині збиваємо яйця до пухкої маси;
5. Обережно, порціями додаємо яйця в шоколадну масу, злегка перемішуємо. Додаємо борошно та розпушувач для тіста. Все ретельно перемішуємо;
6. Тепер виливаємо тісто в наперед змащену маслом форму для випікання. Обирайте невелику форму, можна квадратну. У мене така форма як для рулетів;
7. Випікаємо брауні 40 хвилин при 180 градусах;
8. Готове брауні мусить остигнути, після чого дістаємо з форми та розрізаємо на порції:

 Бажаю смачних та гарних, веселих вихідних;)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...