четвер, 2 лютого 2017 р.

Мазурок з горіховою начинкою / Mazurok with nut filling

Коли я відкрила книжку "Солодке печиво" Дарії Цвєк, то не могла від неї відірватись! Різноманіття солодощів і просто чудових рецептів, які знадобляться кожній господині не могло залишити мене байдужою, тож перечитуючи рецепти знов і знов я занотувала деякі з них і вирішила провести такий собі флешмоб. Тому найближчим часом чекайте від мене 5 рецептів, які я обрала з книжки Дарії Цвєк:)

When I'm reading the unputdownable book written by Dariya Cvek I want to cook everything from there. There are a lot of different sweet recipes and I just couldn't be incurious. I really enjoy to share such fantastic recipes. That's why stay tuned and  follow up 5 recipes from Dariya Cvek on my blog. 


Розрочинаю флешмоб з рецепту мазурки. Насправді мазурки це польська випічка і я навіть колись вже пекла мазурку з халвою. Рецепти цих диво-пирогів спокушують своєю оригінальністю, тому що насправді поєднувати різні начинки з пісочним тістом можна безкінечно. Я обрала рецепт з горіховою начинкою не просто так, якщо ви вже відвідували мій блог, то маєте знати що випічку з горіхами я просто обожнюю:)


Let's start with a wonderful pie recipe which sank deep into my mind because I adore treat with nuts and if you have read my blog earlier you should know that:) So this is just one of the best recipes which I have found on Dariyas book and desired to make it immediately.




Для пісочного тіста потрібно:
150 г масла
250 г борошна
1 ст.л цукру
1 жовток

З даних інгредієнтів замісити тісто, викласти у тортівницю (у мене 26 см), поколоти вилкою. Приготувати начинку і рівномірно викласти поверх тіста. Випікається мазурок протягом 35 хв. при 210-240 гр. (уважно стежте щоб мазурок не пригорів, після 15 хв. я накрила верх фольгою). Спечений мазурок поливаємо шоколадною помадкою.

Для начинки потрібно:
5 яєць
100 г цукру
100 г мелених горіхів
50 г шоколаду
ванілін

З білків і цукру збити круту піну, вимішати з жовтками, меленими горіхами, тертим шоколадом, ваніліном.

Для помадки потрібно:
250 г цукру
50 г шоколаду
0,5 скл. води
ванілін
Помадку я використала з іншого рецепту.

З цукру і води зварити сироп. Коли крапля сиропу, спадаючи з ложки почне тягнути за собою нитку, додати тертий шоколад і ванілін (для потрібної консистенції може знадобитись 15-20 хв., залежить на якому вогні ви будете варити сироп, тому запасіться терпінням і все вийде:)
Коли сироп звариться одразу виливаємо його на спечену начинку. Даємо мазурці настоятись кілька годин після чого готуємо улюблений напій і смакуємо. Якщо є питання, звертайтесь, обов'язково відповім:)

Корж викласти у форму і поколоти вилкою / Place dough into dish and chop with a fork

Зверху виливаємо начинку і ставимо пиріг в духовку / Pour filling on dough and place pie into oven

Коли пиріг спечеться поливаємо верх помадкою / When pie is cooked pour over top chocolate fudge


For short parstry you need:
150 g butter
250 g flour
1 egg yolk
1 tblsp.sugar

Mix sugar, butter, flour and egg youlk in a bowl. knead a dough. Place in a pie-dish 26 cm in diameter, chop with a fork. Spread on top a walnut filling and place pie into preheated to 210-240 C (be aware the filling could be burn fast so you can cover top with foil after 15 minutes). The cooked pie glaze with a chocolate fudge.

For walnut filling:
5 egg whites
5 egg yolks
100 g sugar
100 g finely chopped walnuts
50 g chocolate, chopped
vanilla

Beat egg whites with sugar until picks, add yolks, chopped nuts and chocolate. Mix well and pour filling on the dough.

For chocolate fudge:
250 g sugar
50 g chocolate
1/2 cup water
vanilla

Combine sugar and water in a bowl. place on a medium heat, constantly mix and boil until syrop makes. It takes approximately 15-20 minutes, it depends on what heat do you boil the mixture. When the drop pour out like a thin thread then add chocolate and vanilla. Pour fudge over filling. Let pie to cool completely for couple of hours and serve with your favorite drink.
If you have any questions feel free to ask!


2 коментарі:

  1. Мазурок виглядає смачно!!!! Я дуже ціню рецепти Дарії Цвек, багато людей ними користуються і я в Їхньому числі. Дякую Соля, що нагадала про цю чудову книжку!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за такий позитивний коментар:) Сподіваюсь, що комусь не лише нагадала про книжку "Солодке печиво", а й відкрила її, тому що вона варта уваги кожного українця, адже там опубліковані багато рецептів нашого дитинства:)

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...